Fadimeeeee 4 sene boyunca tedavi gördüm hep çatlatma iğnesinin 15.gunu adet olurdum Tabi maddi manevi bittik son tedaviye giderken bu sefer oldu oldu olmadı Tedaviyi bırak dedim ama hiç umutsamadim 3 4 yumurtam geliştiği zamanlar tutmadı son tedavide ise sadecs 1 yumurta gelişti pek umudumuz yoktu iğneyi oldum doktorun dediklerini yaptım iğne olalı 20gun olmuş ve ben adet olmadım hemen test yaptım çıktı şuan 16+2 sana da umut olurum inşallah güzel haberlerini bekliyorum ❤️