Fadimeeeee Mhb kızlar bu ay çatlama iğnesi kullandım şuan için adetim 3 gün geçti aranızda çatlama iğnesi kullanıp adet geciktirmesi yapabiliyor mu bu igne teşekkürler
Rahime_47 Fadimeeeee ve igne geçikme yapmiyor diye biliyorum doktorum öyle dedi.benimde duzensizdi hangi gün olurum bilmem dedim oda merak etme gecikme yapmiyor dedi.
Esrakavak Fadimeeeee canım adet gunune bakma. İğneyı vurduktan sonra üzerıne 14 gun sayacaksın o zmn adet oluyorsun yazıyor ger yerde ama ben iğneden sonra 18-19 gunde adet oluyorum . Yanı sen adet gunun gelmedıyse bıle say o zmn adet olursun . 19 gunden uzun olursa hamılesındır belkı.
Rahime_47 Fadimeeeee neden yapmıyorsun. Bende catlatma ignesi oldum adetime 3 gun kala evde test yaptim çıktı hemen. Zaten doktorlar igneden 14 gün sonra test yapın diyorlar
Rahime_47 Fadimeeeee benimde hic umudum yoktu ama yaptim bi baktim çıktı ben şok oldum tabi.suan 9+1im. Insallah seninde vardir cnm
Ayseee4238 Fadimeeeee iğne genelde düzenli getiriyor benim normalde adetim hep 10gun civarı gecikmeli olurdu 4kere çatlatma iğnesi oldum hepsinde de günü gününe adet oldum. Tabi yinede çok ümit vermek istemem herkesin bünyesi farklıdır ama bı test yapmana fayda var bence.
Fadimeeeee Ayseee4238 doğru canim benimde adetlerim düzenli çok çok 1 gün farklı lik gösteriyor yarında olmassam test yapicam