Oğlum da plesanta yaşlanmasından dolayı 39.haftama girdiğim gün yatış yapıldı. Hiç bir sancım açılma vs yoktu. Sabah 9 da suni sancı verildi tam 10 saat bekledik açılma en fazla 2 cm oldu. Ağrı eşiğim yüksek olduğu için mi bilmiyorum ama öyle deli gibi bi ağrım olmadı. En son sezeryana almak zorunda kaldılar. Hem suni hem sezeryan olması mahvetti beni zor toparlandım. Okadar beklememe rağmen normal doğum olsaydı belki Doğumdan sonra okadar ağrım olmazdı. İnşallah suniyle Doğum olur da sezeryana gerek kalmaz.