Meyraza Yok canım ben 16 haziranda suni sancı ile doğum yaptım. Açılmam vs yoktu ama çok hızlı ilerledi. Özelde yaptım. Ebelerim hızlı ilerlesin diye suyumu getirdiler. Elleriyle o bölgeye masaj uygulayip gevsettiler. Sonra yine masaj yaparak bebeğimin başını kanala oturttular. Sabah 10 da yattım 11 gibi serum almaya basladim 12 gibi sancilar hafif hafif girdi 13-14 arası sancilar arttı 4 cm açıklık olmuştu doktorum epidural yapalim dedi. Epidural sadece ağrıyı almakla kalmiyor doğumu hızlı ilerletiyormus çünkü. Dediği gibide oldu bir anda dediler 6-8-10 cm ve bebek kendi gelsin diye biraz bekledik daha sonra 16:15 ’te çatala yattım 16:30 da oğlum kucagimdaydi.