esrvl 36+2de vajinal ultrason ve çatı muayenesi oldum. Benimki de solda, sanırım çocuk mecburen solda çünkü hamileliğimi öğrendiğimden beri soluma yatıyorum kan akışı iyi olur dendiği için 😅😅 her hafta vajinal ultrasonla bakılıyor. 37+2de sancı 20lerde çıktı sayılmıyormuş.Son gittiğimde açıklık yoktu umarım artık vardır