esrvl evet canım aynı durumdayız benim de ilk gebelik ve çok tecrübesisiz tabi her yeni anne adayı gibi. Bende normal düşünüyorum:) aslında çokta cesaretsiz biriyim bu tarz konularda ama sezeryan zorunlu olmadığı sürece bence daha zor süreç olarak. Ve normal doğum sonrası olan postları okuduğumda genelde hemen ayaklanıyorlar. Evet acılı anladığım kadarıyla ama sezeryanda acılı değil mi? Arkadaşım var karnına bastırmışlar bağırmış çok kotu olmuş falan yani kolay doğum yok sanırım nadir 😀😫 ben epiduralli normal doğum istiyorum ama çatım dar ise sezeryan 😫 siz ne zaman muayene olacaksınız çatı içim