BusraUras Mercimekin-annesi44 doğum sancısı da adet sancısı gibi. Dikkat edin takip edin 5dk da bire inerse doğum başlıyor demektir
Mlk_93 Mercimekin-annesi44 sancınız nasıl geliyor ? Ben dün gece uyurken karnım kasıldı hareket edemedim resmen uykumdan kalktım doğum sancısı mıydı anlamadım sizinde öyle mi ?
Mercimekin-annesi44 Mlk_93 benim adet sancısı gibi giriyor sonra bazen keskin bi bıçak saplanır gibi bi ağrı olup geçiyor
BusraUras Mercimekin-annesi44 yalancı sancıymış demek ki. Vakti var demek ki. Rabbim sağlıcakla getirsin inşallah.
Mlk_93 Mercimekin-annesi44 adet sancısı çok cekmiyordum ben 9 aydır da adet görmediğim den unuttum adet ağrısını 😂🤦🏼♀️ Sancı gelse anlamayacağım
Mercimekin-annesi44 BusraUras amin inşallah ya 39+5 olduk bekliyorum öyle oğlum biraz keyifçi çıktı benden sonrakiler benden önce doğurdu biz hala bekliyoruz 😊
Mercimekin-annesi44 Mlk_93 aynen ya bende 9 aydır o kadar rahat alıştım ki bundan sonra adet olsam çok zorlanırım diye düşünüyorum 😀
BusraUras Mercimekin-annesi44 yok öyle olmuyor. Bir temizlik bir rahatlama geliyor insana. İçindeki pislikler gidince mutlu bile oluyorsun 🤣 özellikle 40ın çıkana kadar.