Mercimekin-annesi44 Sevgili anneler bugün 39+2 günlüğüm ve acayip şekilde tuvalete gidiyorum bebeğim baya hareketli aşağıya baskı yapıyor oda ister istemez ufak sancılar yaratıyor doğum başlangıcı olabilir mi ilk gebeliğim de pek bilmiyorum
BusraUras Mercimekin-annesi44 bende doğumdan 3gün önce çok sık tuvalete çıkıyordum ama benim küçük abdestti vr sancım neredeyse yok denecek kadar azdı.
Mlk_93 Mercimekin-annesi44 çok sık idrara çıkmak, adet sancı vs doğum belirtisi hepsi bir de bebek asagı baskı yapıyorsa doğum başlıyor olabilir. Ama kasılmalarınız başladığı zaman doktora gitmenizi tavsiye ederim yoksa ilgilenmeyip eve gönderebilirler sizi
Mercimekin-annesi44 02112017 ya böyle afedersiniz büyük abdest geliyor ama karın ağrım geçmiyor ishal olmuşum acaba onla bi alakası var mıdır
Mercimekin-annesi44 BusraUras benim böyle adet sancısı gibi az az geliyor bebeğim de baya hareketli o yüzden anlamadım gitti
BusraUras Mercimekin-annesi44 benimde bebeğim doğum anına kadar hareketliydi. Hiç durmadı. Sancılarınızın dakikasını tutun 5 dk da bir sancı girmeye başladıysa doğum yaklaşmış demektir hiç beklemeden hastaneye gidin.
Mercimekin-annesi44 BusraUras gece ara ara keskin sancılarım oldu onun dışında karın ağrım vardı aşırı derece
esmazehra Bagirsakla ilgili baska sıkıntınız yoksa buyuk ihtimale doğum baslangicidir.. Dogumdan once bu sekilde oluyor ama bu bir kac gun surebilir..
Mercimekin-annesi44 Mlk_93 çoğunlukla baskıyı aşağıda hissediyorum adet sancısı gibi sancım var geceden beri birazda belim ağrıyor sabah duşa girdim şuan akşam ki kadar sancım yok
Mercimekin-annesi44 esmazehra#16434328 son günlerim bide ilk gebelik pek bişey de bilmiyorum şu sıcaklarda mahvoldum ya
Mlk_93 Mercimekin-annesi44 sancılarım sıklaştığı zaman acile gidersin şu an yoksa birsey yapma bence ama suyun nişan vs gelmesi durumunda hiç bekleme
Mercimekin-annesi44 Mlk_93 nişan su gelmesi yok ama ara ara kasılmalarım oluyor sık sık sancı olmasını bekliyorum eğer olursa direk hastaneye gideceğim
Mercimekin-annesi44 sultanacan iyiyim ama karın ağrım dışında başka bişey yok adet sancısı gibi oluyor
Mlk_93 Mercimekin-annesi44 sancınız nasıl geliyor ? Ben dün gece uyurken karnım kasıldı hareket edemedim resmen uykumdan kalktım doğum sancısı mıydı anlamadım sizinde öyle mi ?
BusraUras Mercimekin-annesi44 doğum sancısı da adet sancısı gibi. Dikkat edin takip edin 5dk da bire inerse doğum başlıyor demektir