Bulunduğum şehirde özel hastane yoktu, devlete gidiyordum. Doktoruma gerçekten güveniyorum ve ayrıca Prof. perinatolog la devam ediyordum. Devlette yaptım doğumumu, malesef doktorum tayin oldu. Şimdi yine hamileyim Ve devlet hastanesinde daha iyi bir doktor buldum şekerim canım tatlım diye konuşan. Ve en önemlisi çok ilgili. Ayrıca her an acil bir durumla karşılaşırsam diye özelde de bir doktora gidiyorum, günün her saati ulaşabiliyorum, ama devletteki doktorum daha cana yakın daha samimi 🤗 önemli olan insanına denk gelmek bence. Rabbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın.