mervedemirr ben Ankara’da yaşıyorumda benim doktorumda mıç mıç sevgi kelebeği bir doktor değil bu hali beni memnunda ediyor, hamileyim sadece prenses değilim sonuçta 😂 ama dediğim gibi sorun yüze gülmek gülmemek değil. Ebeler olsun, doktorlar olsun insanmışız gibi değilde hayvanmışız gibi davranıyor(hepsi için söylemiyorum). Çok okudum burada bu tarz sorunlarıda maalesef.