Kızlar merhaba.. 6 günlük tap taze anneyim. Endişeler korkular bebekler doğunca daha fazla bizimle oluyormuş🥲 anne olmak pek zormuş. Size bir sorum var.. Bebeğimin göbek bağı dün düştü yani 5. Gününde. Ama minik minik arada kanadığını görüyorum. Bugün kontrole gittik tekrar K vitamini yapıldı bir de gümüş nitrat tedavisi uygulandı. Ama kalkan bir kabuk gibi parçası var ve bacaklarnı hareket ettirdikçe beziyle orayı hareket ettirip kanatıyor. Kanama dedim bi damla belki ancadır ama korkuyorum. Bir de böyle bi beyazlık gördüm göbek deliğinde. Ne yapabilirim tecrübeli anneler yardım eder misiniz 🙏🏻 Başına gelen var mı.