Saadet27 kız sen onlara ne bakıyorsun daha şimdiden başlamışlar ben de 13 haftalık hamileyim hissetmem gerekiyor mu dedim doktora daha erken onun için dedi sen bakma öyle diyenlere sanki onlar hissetti de farklı bir ırk mı doğurdu sinir oluyorum böyle insanlara bende köpek almıştım kaynanamın komşusu el torun verir sen köpek mi veriyorsun kucaklarına dedi kadına nasıl baktıysam artık ben gidim dedi içeri kaçtı 😂 her söylenene bakma sen benim ilk hamileliğim ama doktor ne Derse o diğerlerini gerekirse terslerim ben ilk bebeğimi 6 haftalıkken kaybettim niye strese soktu kaynanam beni sürekli ağlıyordum tansiyonum olduğunu bildiği halde sürekli çıkarıyordu şimdi hamileyim söylemiyorum Türkiye’ye gidecek geldiğinde öğrensin demeyeceğim bu bebeği doğuracam diğerinde ki gibi stres yok keder yok tek sorun kasık ağrısı bel ağrısı ona da anası kurban olsun 😂 şaka bir yana dinleme herkesi sen kendine bak daha erken hareket ettiğini hissetmek için onlara kalsa saman dibinde doğurdular doktora da gitmediler doğurdular hemen saman yapmaya geri gittiler