yamacinannesii canım öyle şey olmaz ya ben 15 de hissettim ilk gebeliğim olmasına rağmen tabi dışardan hiisedilmiyordu içerden hissediyordum sonra 20. Haftana girer girmez dışardan hissettim dokununca anlaşılıyordu bebeğin hareketi olduğu doktorum da zaten çok normal hissedersin artık demişti. Ama düzenli olmayabilir tabi o ayrı 28. Haftaya kadar düzenli hareketleri olmaz diye biliyorum bende. 21. Haftamda hareketlerini hissetmiyorum diye gittim hareketleri var ama hareketlerinin bazılarını sen hissetmiyor olabilirsin demişti doktorum takma kafana hareketlerini hissediyorsun ama bazılarını hissetmeyebilirsin 28. Haftana kadar düzensiz olur demişti. Sıkıntı yapma kendine senin stresini de korkunu da hisseder bebişin Allah korusun. Bak ben doğum yaptım bir hafta oğluşum var öyle düşün sende kucağına alacaksın Allahın izniyle sıkma canını 🌼🙏🙂