sumeyyearas yamacinannesii ayy ben de doktora dedim ki böyle pıt pıt bir şey hissediyorum bazen solda bazen sağda. O bağırsağındır dedi bana . Sanki şimdiye kadar bağırsağım yoktu🤣
yamacinannesii sumeyyearas yaaa çok iyi ne diyceğimi bilemedim yoksa illa bişey derdim yani de boşluğuma geldi 😂
Elcnbykckr balbocegim27 18.haftadayım 15.te hissettim hareketlerini ama düzenli hergün olmadı tabi sanki banada 3/4gündür hareket yok gibi geliyor dışardan daha hissedilmiyor zaten de
balbocegim27 Elcnbykckr 18. hafta belki erken olduğu için demiş olabilir hani ilk gebelikler de geç hissediliyor ha o yüzdem ben 18 deyken kayma şeklinde anca hissetmiştim hissedemedim diye gittiğim de 23+2 di bebekte 1.5 hafta kadar önde gidiyordu
Busragumussoy yamacinannesii gerçekten sinir bozucu bazilari sevmiyorsaniz yapmayin abi birakin işi. Karsinda bir mucize yasayan anne adayi var. Onun heyecanini korkusunu neden hafife ya da dalgaya aliyorsun. Çok kızıyorum boylelerine.
U-E yamacinannesii ilk gebeliklerde 18-20arası hissedilmeye ikinci gebeliklerde 15den sonra hissedilmeye başlanıyor
Semy yamacinannesii ben 21 haftalık hamileyim doktorum hissedersin artık yavaş yavaş dedi. Benimce karnımda bazen böyle minik minik bişeyler hissediyordum acaba oda mı bebek değil 😂
hugeeyedgirl yamacinannesii evhamlanmayın diye öyle demiş olabilir, ben ilk kez 18in sonuna doğru hissettim, 25ten beridir de çok çok net hissediyorum. Benim doktorum da 18-25 arası herhangi bir haftada hissetmeye başlayabilirsin demişti.
Tsara yamacinannesii saçmalamış 16-17 de hissetmeye başlıyorsun bazısı 18-20 maximum oda . Gazla tekmeyi ayırt edersin zaten cok farklı bişey ne kdr manyakmış onu söyleyen sana 🙄
gbyalcin ay-se çocuğun 6 yaşına gelene kadar kafasının vücuduna oranla büyük olduğunu koskoca doktor bilmiyorsa demek… 🙄
Ervan yamacinannesii yalan ya. Benimde ilk ge elifim ben 17 haftalarda hep hissettim ufak tepikler. Bnde 24 haftaligim bayada hisediyom oynuyor. Hareket etmiyorsa uyuyordur. Gece oynuyordur
yamacinannesii Kızlar doktor bana da yatış önerdi bi problem yok dedi kabul etmedim eve geldim bebeğin kalp atışı var dedi ultrason yapmadı nstden baktı sadece
MelekAlyaM yamacinannesii işini yapmak zor geliyorsa bırak derdim sinir oluyorum özellikle devletteki doktorlara o yüzden hep özele giderim
yamacinannesii Asdf1233 ya evet hala daha hissetmiyorum aslında nstde kalp atışı gayet iyi dedi yatış önerdi sadece
Gulfem48 yamacinannesii bebektir tabıykıde benim 18 de basları ilk gebelıgım ama ben kılolu degılım belki o yuzden erken hissettim