Aminegul Malidlgz benim 1 santim açiklikla suyum gelmeye basladi ardindan bi 5 saat sonra sancilarim basladi o gün icerisinde doğurdum. Ama suyunuz gelmedigi takdirde daha sürebilir sanirsam dogum
Cansu_okan Elif0712 açılma olması için neler yapmamız gerekiyor cnm bizede söyle doğuralım artık 38+2 olduk
Ask_hosmus Cansu_okan aynıyız bende 38+1 doğmuyo anam bunlar deve yürüyüşü ördek yürüyüşü emekliyom ilişki de var yürüyom tık yok ne gelen var ne giden yarın artık hurma alıcam pazardan hurmaya başlıcam 😂
Elif0712 Cansu_okan hicbir fikrim yok comelme haraketi yapin bn planli sezeryan oldum iki bebegimdede plesanta previadan dolayi
depsizoo Huzurmelegim_28 en son gittiğimde bendede yoktu 35+3 te gitmiştim bide 35+5 te gittim işte 38+0 da yani haftaya cuma randevu o zamana kadar gelir inşallah 😆
Elif0712 Cansu_okan evet bizimde yaslanmisti beslemiyordu gelisim geriligyle dogdu 2600 gr normal dogum sansim hic yoktu riske atmayin