Merhaba hanımlarr :) Sonunda bende doğum hikayeni yazıyorum çok bekledim bu günü Allahım bekleyişte olan kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏 14.07 de 37+2 de spinal sezeryanla doğum yaptım :) Sabah 9 da ameliyata alınacağım için 7 de hastaneye vardık damar yolu hazırlık nst derken beklenen vakit geldi çattı 🤗 Aşırı stresliydim bi ara nefesim kesilecek sandım 🤗 Hemşire ameliyat önlüklerini getirdi giyindim ve tekerlekli sandalyeyle ameliyathaneye indim 😊 Buuz gibi bir yer, başımda bir hemşire anestezi doktoru kendi doktorum falan derken 6 7 kişilik bir ekip başımda 😂 Anestezi doktoru cenin pozisyonu almamı söyledi ve spinal için iğneyi vurdu şu kadarını söylüyebilirim kan verirken daha çok acıyor 😂 Sinek ısırıgı gibi bir acıydı sonrasında bacaklarımdan aşağı bir sıcaklık indi başımdaki hemşire beni lafa tutuyor megerse o ara doğumun yarısına gelmiş doktorlar haberim bile yok :) Sonrasında hemşire dedi ki şimdi ebe karnına bastırıcak bak bakalım acı mı baskı mı hissediyosun daha ameliyata başlamadılar hazıelık yapıyolar telaşlanma dedi, ebe bastırıyor ama acı mı baskı mı hissediyorum bilmiyorum derken daha lafım bitmeden oğluşumun aglama sesi geldi 🤩 nasıl yani doğurdum mu şimdi dedim hemşire evet söyleseydm telaş yapacaktın o yüzden söylemedim sana ameliyata başlandığını dedi :) Oğlumun aglama sesini duyunca bende aglamaya başladım o an herşeyi unuttum harika bir duydu ilk sordugum oğlum iyi mi küveze girecek mi oldu doktorlar maşallahı var küveze girmicek dediğinde dünyalar benim olmuştu ❤️ Sonrasında oğlumu babasına götürüp benim dikiş işlemleri bittikten sonra beni de odaya çıkardılar ilk gün biraz agrım oldu ama bol bol yürüdüm hiç yatmadım ertesi gün hastaneden çıktıgımızda normal şekilde yürümeye başlamıştım agrım da çok azdı.. Eve geldik ve yine hiç yatmadım hep yürüdüm oğlumla ilgilendim sadece otueup kalkarken biraz agrım oluyordu 2 3 güne oda geçti.. Beni çok korkuttular çok agrın olur yok ebe karnına dirsegiyle basıyor kan fışkırıyor falan daha neler neler duydum ama hiç korkulacak bişey yok iyi ki sezeryan olmuşum bugün oğlumun 8. Günü ve biz çoktan normal hayatımıza döndük bile şuan kucağımda uyuyor ❤️🤗 Darısı tüm bekleyenlerin başına olsun inşallah sizlerinde doğumları ve doğum sonrası benim ki kadar iyi geçer 🙏 Sormak istedikleriniz varsa seve seve cevaplıyabilirim 😘