Tulaytemurxx 24 haftalık hamileyim bugün denize girdim cogu kisi girme ayagını sok falan dedide dayanamadım girdim valla bi zararı var mı ki gebelikte 🤷
Gul-42 Tulaytemurxx gırdım ıkıncı gundeyım😀nedense mıdem cok yanardı mıdem yanmıo ıkı gundur tuzlu su vucudumada ıyı geldı sankı 30 haftalıgım
gokcekocyigit07 Tulaytemurxx ilkinde sürekli denizdeydim, şimdi düşük riskim olduğu için doktorum onay vermedi ama tabi doktora danışmak en doğrusu 😉
Mimhb Tulaytemurxx bende 24+5 im tatildeyiz şu an hergün giriyorum. Gelmeden doktoruma sormuştuk yüzebilirsin demişti.
mrveknblt Tulaytemurxx ben giriyorum tam tersi girin hatta bacak egzersizleri yapın. Yüzmeyi öneriyorlar zaten. Doktorum sadece havuza girme dedi
YarenG Tulaytemurxx bende girdim ya yani sakindigin göze çöp batar derler doktoruma da söyledim denize girdim diye bir problem olmadı sadece yediğim kokoreç ten zehirlendim berbat oldu daha ilk günden tekrar gitmeyi planliyorum Allah izin verirse inşallah😁 girdiğimde 27 haftalıktim şimdi 30
aselnannesi Tulaytemurxx canim eğer girdiğin su temizse bişey olmaz hatta daha iyi bile son aylarda falan cok öneriliyor
Mihrimah25 Tulaytemurxx ben 12 haftalıkken girdim 3 ay sonra yine niyetim var doktor izin verirse 🤷♀️
Annecik_ Tulaytemurxx 35 te girdim nasıl güzel geldiii hem kuş gibi hafif hissettim hem de serinledim
Annecik_ Tulaytemurxx ben doktorumdan onay alıp girdim 32. Haftadan itibaren sıklıkla girdim. Temizliğime ve kurulanmaya çok dikkat ettim ve çok soğuk deniz tercih etmedim