Meleekdincc Deletedmom93428 benim karşı komşum Yeni doğum yaptı devlet Hastanesi’nde ona öyle bir bilgi vermişler ben hiç bir şeyle uğraşmadım hepsini hastane yaptı dedi
Rahime63_63 Meleekdincc benim 3 çuncu bebeğim hastane yapmadi hic bisey kendim bas vurman lazim dedi doktorlar ikzin varsa 2 ayda bir 90 tl alirsin dogum parasi disinda