Babymina Devletin her anneye verdiği parayı nerden nasıl alıyorduk internetten bulamadım bu 2.çocuk için soruyorum 400 TL olan
Ysmmmnn Gul-42 doğum parası yazın ordan form doldurun 15 gün içinde paranız yatmış oluyor ptt den nüfus cüzdanınızla alysnz
Meleekdincc Devlet hastaneleri doğumdan sonra kendileri baş vuruyor sizin adınıza uğraşmanıza gerek kalmıyor kimlik için emzirme parası için
Babymina Meleekdincc onu biliyorum emzirme parası otomatik olarak yatmış bu çocuk teşvik parası gibi birşey ilk çocuğumda aldım nasıl yaptım bilmiyorum uzun zaman oldu
Meleekdincc Deletedmom93428 benim karşı komşum Yeni doğum yaptı devlet Hastanesi’nde ona öyle bir bilgi vermişler ben hiç bir şeyle uğraşmadım hepsini hastane yaptı dedi
Rahime63_63 Hayir canim sağlik ocağinda yada devlet hastasinde gebe kagidini gotur sosyol yardimlsmaya kayit et o zaman alirsin gebelik parasida doğduğynda doğum parasida alursin
Merveikratanem Babymina gitmesine gerek yok telefonla arayınca bile oluyor hesabınıza veya TC numarasına PTT’ye yatırıyolar
Gissmo Bulunduğun ilçenin aile sosyal politikalar vakfı oluyor gidip oraya başvuruyorsun geçen ay yaptım ben ilk çocuk için. Buna hastane falan başvurmuyor kendin yapıyorsun. Önce kimliğini çıkarttırmanız lazım bebeğin. Baba da başvurabilir bu arada
Rahime63_63 Merveikratanem ben 18 haftaliken saglik ocagindan gebe kagidimi goturdum sosyal yardimlasmaya iki kere dir 2 ayda bir gebelik icin her seferinde 45 tl aliyorum diguncada digum parasi alirsin dedi memur o belgeyi goturmesydim olmuyormus bana oyle dedi
Merveikratanem Rahime63_63 nasıl yani hamileyken de paramı alıyorsun ben araştırdım 2. Hamileğim ikiz olduğu için doğumdan sonra çocuk başı her ay 150 TL veriyorlarmış kızımda eşim gitti sosyal sigortandan bunda gitmeme gerek yok sisteme düşüyor telefonlara aramamın yeterli olduğunu söyledi ayrıca bizim burada Kızılay ve belediye bebek çantası veriyor
Merveikratanem Rahime63_63 TM canım bende pazartesi başvuru yapacam ☺️Çok teşekkür ederim en azından ikizlere birşey alır koyarım