korkmazkubra 38+1 hafif hafif sancılarım var gibi geçen hafta nst de düzenli kasılmalarım da çıktı. Çatı muayenesi oldum biraz açıklık var dedi ama tık yok. Çatın çok dar taş gibi dedi kafamı karıştırdı iyice. Biran önce doğurmak istiyorum ayaklarım inanılmaz derecede şiş. Taşıyamıyorum artık 😞