-Papatya33 benim erken saatlerde halsizlik bir kötü olma hali oluyor özellikle kahvaltıdan sonrada oluyor öğlene kadar kendime gelemiyordum, akşam geç saatte atıştırmayı önerdi doktorum sabah kalktığımda da erken saatte kahvaltı yapmaya başladım az az yiyerek bu şikayetim azaldı. Belki benzer birşey ise fikir verir size.