Ya arkadas bişey soruyosun yanlış oldugunu soyleyenlere hakaret edıyırsun! O zaman niye soruyosun ki bu soruyu?? Biz bilir kişi olarak sana yaptıgın yanlış dedik senin iyiliğin iöin konustuk hayıe bir de içimmrahat degil diyosun asırı sacmalık geldı bna barı hakaret etme burda insanlar senın için yazmıs bi zahmet saygı duy. Sanane beyse madem bize ona buna sorma. Hatta git dogur cope at madem donra gel sor cope attım oldumu diye birisi sana derse annemde bni çope atmıs hicbişey olmadım ayben oyke deyıp gecersın 🤣🤣🤣