Aselminamm Doğumu geçtim bunun lohusalık dönemi var. Son dönemde sezeryan olan tanıdıklarımın hepsi normal doğumla aynı süreçte toparlandılar. Evet eskiler hep normal doğum yapıyorlarmış normali o ama onlar her besinde gdo basılmış gıdalar tüketmiyorlarmış, sabahın köründe masanın başına oturup akşama kadar kalkmamazlık etmiyorlarmış vs.. herkes bünyesine en uygun doğumu yapmalı bence..
Ha birde, “sezeryan düşünenlere linç timi” var ki onları hiç anlamıyorum. Bebeğimin sağlığını niye düşünmeyeyim afedersin psikopat mıyım? Doktor izin vermedi normal doğuramadık diyelim, yas bağlayıp “doğurmaaaaam, illa normal olacak” diye mi tutturalım. Acı eşiğim düşükse lohusa depresyonu diye birşey olduğunu bile bile kendimi ve bebeğimin psikolojisini riske mi atayım?
Valla bundan 30 yıl önce annem sezeryan doğum yapmış hemde devlette, hiçbir sıkıntısı olmadığını yıllardır söyler.. İçini ferah tut, herşeyin en güzeli olur :)