Aselminamm Kızlar normal doğumdan cok korkuyorum inanin acı eşiğim cok cok düşük iğne vurulan insana bile bakamam sanki benim canim acıyor elim ayağım titriyor . Sezeryan istiyorum ama annem ben 3 tane sezeryan oldum halâ daha cekiyorum vs diyor sonucta 20 sene once ile suan aynı değildir . Birde afedersiniz normal doğumdan sonra cinsel hayatta değişiklik olacak esim beğenmicek acıyacak diye korkuyorum 😑 cok mu zor sezeryan olmak :( sonrası zor mu gerçekten:( birde ben devlete gidiyorum ama doğum icin özele gidebilirim 1300 tl sezeryan ve 2 gece kalma ücreti
Kelebekanne Aselminamm bire bir aynı duyguları yaşıyoruz. Ben direk sezeryan düşünüyorum çevremde görüyorum herkes iki güne ayağa kalkıyor. Canını sıkma nasıl istiyorsan onu yap kimseyi dinleme bence
deletedmom734 Aselminamm benimde acı eşiğim çok düşüktür ama ısrarla normali deneyeceğim nasipse tabiki... İlk doğumum olacak seni bilen bir doktorla yola devam etmen en güzeli olur kontrole gittiğin yerde doğurmanı tavsiye ederim eğer açıklığın yeterli olur doktorun onay verirse normali dene derim rahim kendini toparlayan ve yenileyen bir yapıya sahip karnındaki dikişlerde seni çok mutlu etmeyecek heleki devlet diyorsun yapıştırma falanda olmaz direk kalın kalın ipliklerle estetik düşünülmeden dikiliyor...senim kararın tabiki... ama belkide çok kolay kesisiz bir doğum yapacaksın????!?!?! Ama baktınki zor ol sezeryanı gitsin :) bende öyle yapcam sana diyorum ama :))
Gizemgizem Aselminamm sezeryan simdi cok kolay hemen ayaga kalkiyor insanlar ve dikis yerine yapistirma kullaniliyor hic korkma canim ;) ama normal doğumun da kendine gore avantaji var acidan korkuyorsan prenses dogum yaptir canim biraz sanci cekicen o kadar
Melikefurkan Aselminamm Acıyı azaltmak adına epidural dusunebilirsin bende normal doğum da sancilardan korkuyorum epidural yaptiracam ins.
Aselminamm Kelebekanne gerçekten düşündükçe cok kotu oluyorum yapamam yani imkansız :( birde esimle cok guzel giden bir evliliğimiz var ve bir erkek için cinsel ilişki bence onemli ve normal doğumdan sonra bir cok erkeğin esimden sogudugunu hatta kadının da istemediğini duydum ve evliliğimi etkileyecek diye korktum :( bilmiyorum yani sezeryan da cok korkutuyorlar
Mervesafamustafa Bence normal dogum u denemelisin onun yeri faekli cok tanidigim var normal dogum yapan dogumda anne oldugumu bir kez daha anladim diyorlar ve cok farkli bir duyguymus Allah nasip ederse bende o duyguyu tatmak istiyorum. Hem sezeryan yaparsanda bu sefer karninda izi kalicak esin onuda begenmeye bilir bence esin anlayisli olacaktir ve zatwn ilk cocugunsa dogumdan sonra toparliyor insan kendini öyle igrenc birsey olmaz merak etme
SerhanYamurBarut Bende normal Doğumdan korktuğum için Pazartesi’ye sezeryan günü verdi doktorum. Çok panik ve heyecan yapıyorum . Birde beklemek beni çok geriyor doktora git gel bir an önce gelsin dedim yapcak bişey Yok sağlıklı olsunlarda benim vücudum sonraki konu
Belissima Aselminamm Bende direk sezeryan istedim. 6. Ayımdayım. Normal doğumdan korktuğum için. Çevremde sezeryan olan bi çok kişi var 1 hafta içinde normale dönüyorlar 😉
SerhanYamurBarut Belissima aynen benim ablam 3 tane sezeryan yaptı 3. Gün ayağa kalktı ne bel ağrısı ne bişey 😁
BaloglumM Aselminamm herşeyimle normal doğuma cok musaitmisim ve doğumuma 24 gün kalmıştı beni birden korku sardı normalden vazgeçtim 20 temmuzda sezeryan olucam
SerhanYamurBarut BaloglumM Benim de herşeyim uygun Bebek çok müsait normal Doğuma . Ama beni normal beklemek geriyor ya tansiyon çıkarsa ya ıkınamazsam korkusu. Hoş sezeryan dada ameliyatta bişey olur mu panik yapcam çok Allah yardımcımız olsun 🙏🙈
Cansum1 Bende çok korkuyorum ama normal denicem hemde suniyle büyük ihtimal prenses Doğum yapıcam hem daha sağlıklı hemde kilo kalıcılığı olmaz bende ilk başlarda sezeryan diye tutturdum ama suan normal diye :)
Sedacengiz Bende en başından beri korkuyordum elime iğne batsa dayanamazdım. O dikişler kesiler,, 🙄🙄 hep gözümde canlandı ve gün geçtikte korkup seZeryana yöneldim. Herkese sezeryan olacağım dedim durdum keyfimce. Hep kızdılar normal ol normal ol diye. Son haftalara doğru Oğlum çok hareketli olduğu içim makat pozisyonuna geçmiş. Doktor bile şaşırdı,, senin bebeğin seni duymuş anlaşılan bu zaman da dönmesi çok imkansız, normal istesen de yapmayız riskli dedi. Zaten de istemiyordum üzülmedim aksine sevindim. Şimdi hiç değilse insanlara keyfime göre değilde çocuğum tersmş diyorm susuyorlar 😂 Hadi diyorum normalde acıya katlandım dişimi sıktım ama o bahsettiğin olaylar çok oluyor,, evlilikte sıkıntı, çok güzel giden evlilik hayatım var olumsuz etkilensin de istemedim. Karnım çok önemli değil 😊 ama orası olmaz ise olmaz bişey.. 🙅♀️ hayırlısı olsun artık
Aselminamm Sedacengiz sonuna kadar söylediklerine katılıyorum eminim nora kadar acı çekmeyeceğim sezeryan da . Acıyı bırak ya sonrası düşünmek kotu en güzeli sezeryan komşum oldu 2. Gün ayağa kallti
Sedacengiz Aselminamm aynen öyle herkesin gözünde ameliyat bıçak başka birşey yok. Hele birde o değişmiyor orası kendisini toparlıyor diyene bakma 9 ay boyunca araştırdım durdum, eskisi gibi olmuyor diyenler çoğunlukta en malüm o çoğunluğun içinde olmayacağımız
Nesomer Aselminamm bende senin gibiyim. Banada çok diretiyorlar normal yap diye ama benim psikolojim daha önemli sonuçta benim etim kesilecek yine o acıyı ben çekicem ama ben bi düşük yaşadım ve çok zorlu bir süreçten geçtim hala kan görmeye dayanamıyorum. Bu yüzden sezeryan istiyorum. 1 ay önce yakın bir arkadaşım sezeryan oldu kız doğumdan 10 gün sonra tatile çıktı. Bakıyorum netten her gün bi şehirde. Eğer kötü bişi olsa o arkadaş nasıl tatile çıkabiliyo. Nasıl şehir şehir geziyor.Normal diye savunanlar kendi hayatlarına baksınlar bu karar bizim.
Aselminamm klebsiella herkeste bir olmuyordur tabiki ama bu yuzden boşanan oldu . Ben şuna inanırım cinsellik kadın icin degil ama erkek için cok onemli bir faktör. Genişleme oluyor normal.dogumdan sonra ve erkek bundan haz etmiyor zevk almıyor. Veya kadında isteksizlik oluyor vs vs bayagi şey var . Ben bir kadim olarak esimi mutlu etmek isterim.