Ask13 Hayırlı olsun gözünüz aydın bende 38. Haftadayım aslında en çok merak ettiğim konu bebeği nasıl giyidrmek gerektiği malum havalar çok sıcak çantama alt üst takımlar koydum ama kısa kollu takımlardan da koysam mi yoksa bebekler yeni doğduğunda kan dolaşımı olmadığı için üşür diyorlar uzun kollu takım mı iyi olur biraz uzun oldu ama kusura bakmayın 🌺