Kızlar bende şeker yüklemesine gittim geçen hafta 25+4tüm o gün ve bebek baş aşağı dönmüş rahimim normal rahimlilere göre kapasitesi küçük ve doktor hep sen zaten sezeryan olursun bebek dönemez felan diyordu döndüğünü görünce şok oldum korktum kaç gece uyuyamadım biraz ağrılarım da olmuştu 🙄 şu anda 26+6yım ve bence bebek hala aynı pozisyonda çünkü önceki harketleri ile bebek döndüğünü öğrendiğim günden sonraki hareketleri aynı değil… Dilerim zamanında gelir bende geçenlerde post açmıştım erken mi dönmüş erken mi gelir acaba diye ama sanırım bu durum çok farklı kimi dönüyor öyle son haftaya kadar geliyor ve doğmuyor sezeryan oluyor. kimi hiç dönmeyip son dk dönüyor normal oluyor. kimi erken dönüp uzun süre o pozisyonda kalıyor normal doğuyor. kimi de sürekli bir doğum pozisyonu bir ters pozisyona dönüyor ne olacağı bence asla belli değil 😁🤭