BusraUras benim bebeğimde doğum pozisyonunda bi kaç haftadır 37. Haftadayım. Kanala girince karnın üst tarafı boş oluyo rahatlıyosunuz falan diye okudum nette ama mesela benim kızım hala iki göğsümün arasından dizlerini bastırıyo🙈 evet kişiden kişiye değişiyomuş kanala girdikten sonra doğum zamanı. Ama ne güzel kolay bi doğum yapmışsınız sanırım. Darısı bana, bize🤲🏻🥰