Ogretmenanneyim amin insaALLAH RABB’İM kimseye bu acıyı yaşatmasın doğurup kucağıma alıp kaybetseydim yine aynı acıyı ceker yine aynı şekilde üzülürdüm ama nasıl belki de sağlıklı hayırlı bir evlat olmayacaktı bilemeyiz .. benim iki evladım var bir oğlum bir kızım aslında uzun bir süre istemiyordum ama bu kazayla olmuştu eşime dile getirmiştim ben kendimi hazır hissetmiyordum istemiyordum şimdilik diye o da bu sözlerime binaen beni suçluyor senin yüzünden oldu istemiyordun kaybettin şimdi mutlu olursun diyor .. cahil bir insan değilim elhamdülillah gidip de aldıracak canına kast edecek halim yoktu ya ALLAH’IN verdiği emanettir o basım gözüm üstüne canımdan bir parça olmuş sonuçta ne yapabilirim ki .. ama onun gözünde katil oldum şimdi sırf kendimi hazır hissetmiyordum dedim diye