Adalina09 seker55 Benim doktorum hemogram testi yaptı canım 10 dakika içinde çıktı ama her doktor yapmıyor Kendi klinigi oldugundan çok ilgiliydi bide 4 sene boyunca tedavi gördüm iyice tanıştık doktorla biraz da maddi sorunlarım var dedim 40 liraya yaptı normalde 2 3 bin lira istiyor özeller devlette yapmıyorlar genetik test yaptırmak istiyorum.diyecen eğer iç Anadolu’daysan benim doktorum onerebilirim
zhenis2930 U-E daha önce yaşayan biri olarak sormak istedim benim şimdi ne yapmam gerekiyor kürtaj olmak istemiyorum beklesem mi bekledikçe zehirler mi acaba beni ya da bebek kendi düşerse anlar mıyım içinde herhangi parça kalır mı acaba
Ogretmenanneyim zhenis2930 kürtaj olmamak hem psikolojik ve de fiziksel olarak sizi çok yipratacak.bende 9 .haftda kürtaj olmak zorunda kaldım ne kadar hızlı olursanız kendinizi toplamaniz o kadar hızlı olur adetini hızlı olur.kendi kendime düşüneyim derseniz zehirlenebilirainiz atesiniz çıkabilir ayrıca içinde ölü bebegin olduğunu bilmek daha da yıpratır.15 dakikada yapılıyor işlem ağrı sizi hiç olmuyor kurtajdan sonra pek götürün kanamaniz başlar cok az.olan olmuş maalesef bir sürü insanın başına geliyor bi an önce sağlığınız için yapmanız gerekeni yapın bence
U-E zhenis2930 hem düşük yaptım kürtaj olmak zorunda kaldım hemde ebe olarak cevaplayım sorunu canım şuan kanaman olup bebegini atabilir vücudun ama parçaların hepsini atmazsa ki çogu zaman atmaz küretaj mecburi şekle gelir kürtaj yaptırmazsan içerde parça kalırsa kanaman çok olur seni hem zehirler hem kanamadan şoka sokabilir bebegini kürtajda olsan düşük şeklindede yapsan tam şekilde teslim alamazsın kürtaj olursan parçalı birşekilde teslim alabilirsin bi kaba koyup verirler sana
E-Y zhenis2930 😔 Rabbim sabrını versin inşallah öbür dünyada seni bekleyecek meleğin 💛 Çok geçmiş olsun inşallah 🤲
zhenis2930 Ogretmenanneyim doğrudur tabiki haklısınız ben doktora sordum zehirlenme riski varmi diye iki hafta da kalsa bir şey olmaz ama o zamana kadar düşer dedi kürtaj olmak istemiyorum parçalamasınlar yavrumu yaa çöpe atmasinlar düşmesini bekleyip kendim toprağa vermek istiyorum görmek istiyorum yanlış mı düşünüyorum sizce?
Gkc92 zhenis2930 çok teşekkür ederim çok sağol 🙏tez zamanda sağlıklı bir çocuğa sahip olursun inşallah 🌸
Ogretmenanneyim zhenis2930 yani madem açıkça sordunuz söylerim yanlış düşünüyorsunuz çünkü 8 haftalık bebek zaten fasulye kadar vakumlu çekecekler yani parçalanmış olmuyor düşse de düşene kadar iyice kuculecegi için çünkü kalbi atmıyor ölmüş farkında bilr olmayabilirsin özür dilerim bu kadar açık anlatmak istemezdim ama çok duygusal oldugunu için su an yanlış karar vermenizi istemem
ElifB08 zhenis2930 Çok üzüldüm Rabbim inşallah sağlıklı gebelik nasip etsin.. Gebelik güzel bi duygu fakat imtihanlı bi hayat çok zor.. Hayat devam ediyor belki daha daha güzellikleriyle gelir, her şey Rabbimden 🙏🏻
zhenis2930 ElifB08 aynen öyle tabiki amenna veren de O alan da can veren de O .. olsun çok şükür elhamdülillah iki evladım var yaşım genç olmayacak değil ALLAH hayırlısını ve sağlıklısını versin
Muhammed_Mirhan77 burakveannesi canım bende oğlumu kaybettim kalbi durdu ilk olduğu için genetik test ısrarla istememe rağmen yapmadılar, ne yapmam gerekiyor yapmaları için, çok zor atlattım, birdaha aynı şeyleri yaşamak istemiyorum
zhenis2930 Ogretmenanneyim hayır hayır kesinlikle yanlış anlamayın bilmediğim ve öğrenmek istediğim için ben de açık açık sordum zaten üzücü bir durum olduğundan kendi sağlığımdan ziyade duygusal düşünebilirim tabiki yapmam gereken neyse onu yapmalıyım sağlık için çok teşekkür ederim yardımcı oldunuz.. giderim olmazsa yarın öbür gün
Ogretmenanneyim zhenis2930 cok mutlu oldum yardımcı olduysam insallah en yakin zaman da sağlıklarını kucağımıza alırız doktoruna sor mutlaka ne kadar korunayim ne zaman tekrar çocuk sahibi olabilirim diye
zhenis2930 U-E yaaa gerçekten mii … Ben hiç vermezler sanıyordum ama malum ister istemez çok duygusal oluyor insan cevap vermene çok sevindim gerçekten bilgi biri olunca insanın içine bı güven geliyor ben doktora sordum anestezi altında kürtaj olursun istersen bekle kendisi düşsün dedi ben zehirlenmez miyim 2 hafta bile kalsa bir şey olmaz ki iki haftaya kadar kendisi düşer dedi .. 28 temmuzda randevum vardı o zamana kadar çok mu geç olur sence?
zhenis2930 U-E bu arada kanamam çok afedersin ama sürekli sızıntı halinde çok kırmızı değil kahverengi daha çok ve doktor uyardı kanaman çok fazla olabilir diye .. bir de adet sancısı gibi ağrım var normal değil mi
U-E zhenis2930 kendini kötü hissedecegin durumlarla karsılasmadıgın sürece bşy olmaz canım ztn mide bulantısı bayılma aşırı halsizlik gözlerde kararma ve aşırı kanama gibi şikayetlerin olursa acile gidersin randevuna kadar doktorun bekleyelim dediyse bekleyebilirsin kürtaj olursanda doktoruna özellikle bebeginin parçalarını almak istedigini pataloji kabına koyulup sana teslim edilmesini isteyebilirsin gömecegini söylersen verir yoksa vermesi uygun degil doktorunda seni anlar gönecem dersen
U-E zhenis2930 kanamanın yanında parça şeklinde atımlarının olması lazım bebeginin düşmesi için canım bayram sonuna kadar çok kötü olmazsan bi doktora gidip ultrasondan baktırmanda fayda var çok kötü olursan kusma bayılma aşırı halsizlik gibi direk acile gitmelisin
zhenis2930 Ogretmenanneyim amin insaALLAH RABB’İM kimseye bu acıyı yaşatmasın doğurup kucağıma alıp kaybetseydim yine aynı acıyı ceker yine aynı şekilde üzülürdüm ama nasıl belki de sağlıklı hayırlı bir evlat olmayacaktı bilemeyiz .. benim iki evladım var bir oğlum bir kızım aslında uzun bir süre istemiyordum ama bu kazayla olmuştu eşime dile getirmiştim ben kendimi hazır hissetmiyordum istemiyordum şimdilik diye o da bu sözlerime binaen beni suçluyor senin yüzünden oldu istemiyordun kaybettin şimdi mutlu olursun diyor .. cahil bir insan değilim elhamdülillah gidip de aldıracak canına kast edecek halim yoktu ya ALLAH’IN verdiği emanettir o basım gözüm üstüne canımdan bir parça olmuş sonuçta ne yapabilirim ki .. ama onun gözünde katil oldum şimdi sırf kendimi hazır hissetmiyordum dedim diye