Drf doğru tabiki hayırsız bir evlat ya da sağlıksız ömür boyu acı çekecek bir çocuk olmasındansa erkenden kaybetmek hem benim hem bebeğin hayrına oldu belki .. yapacak hiç bir şey yok ALLAH’A dua etmekten başka.. üzülüyorum ama elimden gelmiyor doktorum herşeye hazırlıklı ol demişti kalbi atıyordu ama biraz yavaştı .. yine de evlat işte canından parça .. ALLAH kimseye yaşatmasın