Cansel0694 zhenis2930 geçmiş olsun cnm 🥺 bende yaşadim o aciyi 3 kez zor biliyorum ama allahin takdiri dedim suan dördüncü bebeğime hamileyim tek dileğim saglikla kavusmak rabbim kimseye böyle bi aci yasatmasin .. kaç haftalikti ?
3MelekAnnesi3 zhenis2930 bende ilk bebegimi kaybetmiştim Allah sabır versin cok zor durum😔 💮rabbim tekrar saglıklı sekilde nasip etsin inşallah 🌹 kaç haftalık hamileydiniz?
-MinikMucizem- zhenis2930 Rabbım sabir versin bende 2. Ve 3. Bebeğimi kaybetmiştim 21 ve 22. Haftalarda sizin kaç haftalikti
Fatma_kurt19 zhenis2930 İnna Lillahi Ve İnna İleyhi Raciun Allah dan geldik dönüş onadır rabbim sabır versin inşallah kardeşim 😔😔
zhenis2930 Cansel0694 teşekkür ederim 8 haftalıktı henüz sabah 4.30 gibi kanamam oldu gittim doktor baya baktı hem alttan hem üstten kalp atımı yok dedi daha simdiden beşik derdine düşmüştüm geçen gün de rüyamda gördüm aklıma ilk bebeğimi kaybedeceğim geldi hayır olsun dedim ama ölüm oldu.. gerçekten çok üzgünüm ama rahmine düştüğü gibi insanın içine de sevgisi düşüyormuş onu anladim ama vardır bir hayır doktorum demişti zaten kesesi olması gerekenden daha büyüktü sıkı takibe almıştı bu tarz semptomlarda 9.haftaya kadar olur gebelik sonra kendiliğinden kalbi durur muhtemelen genetik hastalığı ya da engelli dogacakti .. hayırlısı olsun RABBİM herkesin evladını bağışlasın kimseye küçücük bir et parçası da olsa acısını göstermesin… Fatma_kurt19 -MinikMucizem- 3MelekAnnesi3 Cansel0694 teşekkür ederim ilgi gösterip yorum yazan herkese
minikprensimmm123 zhenis2930 Canım ben de öyle iki kez bebeğimi kaybettim ikisi de 8 haftalıkken kalbi durdu eşimle genetik araştırdılar hiç bir sıkıntı çıkmadı Rabbım hiç ummadığım anda tekrar nasip etti şimdi her gün kan cıvıtıcı iğne kullanıyorum doktorla bir konuş araştırsınlar ama hiç ümidini kaybetme ve sakın stres yapma sen stres yaptıkça daha zor oluyor seni çok iyi anlıyorum inşallah Rabbım tez vakitte yüzünü tekrar güldürsün 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Bahar27 zhenis2930 geçmiş olsun cnm rabbim tez zamanda yerini doldursun inşallah üzülme bende 8 haftalık kaybettim kalbi atmadı geçen haziran dı şu an taze anneyim rabbimin vardır bi bildigi 🙏 bi üç ay dinlen ama folik asit kullan o arada
Gkc92 zhenis2930 başınız sağ olsun doktor önceden söylemiş neyse ki belki daha da kötü olurdunuz. Bende 7. Haftada kanama yaşadıktan sonrw açıkçası kendimi çok alıştırmadım bebeğe düşük riski bitene kadar zaten hareket hissetmeyen kadqr açıkçası çok yoğun bir şey hissetmedim. Hiç kıyafet beşik tarzı şeyler bakmadım 31 haftayım şu an alışverişi şimdi yapcam. Bir dahaki gebelikte sizde böyle yaparsınız görüp görüp üzülmek var bir de. Allah sabır versin 🌸
seker55 zhenis2930 ayyyy benle aynı haftaymış 17şubat doğum gösteriyor du uygulama aklımda O tarih var şimdiden
burakveannesi zhenis2930 bende ilk bebegimi kaybetmiştim 9 haftalikken çok zor bilirim ama size tavsiye genetik bölümüne gidip pıhtılaşma testi yaptırın diğer gebelikte için
zhenis2930 burakveannesi bilmiyordum ilk kez duydum ama tamam çok teşekkür ederim aklımda olsun müsait bir zamanda yaptırayım ..
Muhammed_Mirhan77 burakveannesi canım bende oğlumu kaybettim kalbi durdu ilk olduğu için genetik test ısrarla istememe rağmen yapmadılar, ne yapmam gerekiyor yapmaları için, çok zor atlattım, birdaha aynı şeyleri yaşamak istemiyorum
Alinim2008 zhenis2930 Allah sabır versin 🤲🏻 inşallah en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde bebeğin olur 🤲🏻
zhenis2930 Alinim2008 sağolun teşekkür ederim insaALLAH RABBİM isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin..
NilAy8 zhenis2930 Bende 3 tane bebeğimi sizin gibi aynı haftalarda kaybettim şuan 4. Gebeliğim haftaya doğum inşallah. Ama denildiğini gibi genetik, pıhtılaşma testi yaptırın. Ben çok pişmanım keşke ilk kayipta yaptirsaydim bilmedik maalesef..
MommySharkdutdutdutut Başın sağolsun😌😥ne denir nasıl teselli edilir bilmiyorum. Ama diğer tarafta bir cennet kuşun var annesi sana dua edecek olan😥
zhenis2930 MommySharkdutdutdutut evet hayırlısı ve olması gereken buymuş demekki ben de ne diyeceğimi ne yapacağımı bilmiyorum bayramda böylesine üzücü bir olay yaşayacağım aklıma gelmezdi için yanıyor bir anne olarak… her ne kadar minik olsa da yürek dayanmıyor işte
Cylos zhenis2930 kıyamam Allah sabır versin ne olur üzülme inşallah daha sağlıklı daha hayırlı bir şekilde yine olur geçen gün doğumhane asonsorunde bı bayanla tanıştım ,6tane düşüğü olmuş o kadar üzüldüm ki aklimdan çıkmıyor Allah’ım kucaginiza almayı nasip etsin 🙏🧿
zhenis2930 Cylos Amin çok teşekkür ederim ALLAH razı olsun ben de şahit oldum arkadaşlarımın düşüğüne bebek ölümüne ama yapacak bir şey yok çok şükür iki evladım var elhamdülillah ama ne kadar küçük de olsa o da bı candı kalp atışını da duymuştum arefe günü
bitanembugram zhenis2930 Allah rahmet eylesin size sabır versin rabbim cennette kavuşmayı nasip etsin
Symazturk zhenis2930 çok üzgünüm dilerim bir daha böyle bir şeyle sınanmazsınız. Allah size ve eşinize sağlık sıhhat verip yeniden nasip etsin . 8-10 hafta arası bebek kayıpları genetik rahatsızlık kromozomal bozukluk olarak değerlendirilebiliyor aynı durumun olmaması için doktorunuzdan sebebinin araştırılmasını isteyebilirsiniz 😟
zhenis2930 Symazturk 2 evladım var çok şükür o kadar tahlil falan yaptırdım hiç bir şey çıkmadı .. hayırlısı olsun üzüldüm çok aklıma geldikçe düğüm düğüm oluyor boğazım rüyamda görmüştüm zaten ama işte elden bir şey gelmiyor
Drf zhenis2930 bende ilk gebeliğimi seninle aynı haftada kaybettim kalp atışı yoktu. Sizi çok iyi anlıyorum Allah sabır versin gerçekten zor bir duygu. Dediğiniz gibi insan öğrendiği andan itibaren bağ kuruyor. Çok etkilendim çok yıprandım ama insan kabullenmekten başka bişey yapamıyor malesef hayırlısı buymuş yiyecek ekmeği yokmuş bu dünyada dedim hep
zhenis2930 Drf doğru tabiki hayırsız bir evlat ya da sağlıksız ömür boyu acı çekecek bir çocuk olmasındansa erkenden kaybetmek hem benim hem bebeğin hayrına oldu belki .. yapacak hiç bir şey yok ALLAH’A dua etmekten başka.. üzülüyorum ama elimden gelmiyor doktorum herşeye hazırlıklı ol demişti kalbi atıyordu ama biraz yavaştı .. yine de evlat işte canından parça .. ALLAH kimseye yaşatmasın