Beyzan 21 haziranda mide bulantısıyla test yaptım evde pozitif çıkınca hastaneye geçtik. Adetlerim düzensiz benim 2 ayda bir mutlaka olurum bu yüzden not tutarım. İlk doktor 2 günde bir çağırıp saçma sapan teshisler koyuyordu ellerini yana açıp ben bu işi anlamadım diyince bu doktoru bıraktık. Ailemziin doktoruna gitmeye karar veridk. Geç döllenme durumu var desek hesaplamalara göre kalp sesinide duyamayınca 6 haftalık görünüyor bebek bilemiyoruz Pazartesi tekrar görüncez. Sizlerinde kafası baya karıştı bilgilendireceğim sizi 🙏🏼