Benim son adet tarihim 14 kasımdı ve bende gerçekten çok eminim zaten programla takip ederim adet tarihini, neyse doktorlar kabul etmediler, bu tarihe göre kese çok küçüktü ve ayrıntılıya yolladılar , orada göründü kese 5 haftalık denildi ,geç döllenme dediler ve sadece 10.Haftama gelince son adet tarihimi 1 aralık yaptılar,yani 2 hafta geriye aldırdılar,şuan o tarihe göre yine ilerliyoruz , ve bu tarihe göre bile uinede 1 hafta gerideyiz ,yani o ay korona geçirmiştim ve ilaçlar kullanılmıştı sanırım adet döngüsünü şaşırttı, ve ben daha hamile kalmadan hamile olduğumu sanıyordum🙈ve hemen sonrası hamile kalmışım