Bulutsevdasi EsilaErtugrul benimkide çok hareketli. Elini alttan çıkaracak gibi. Kasilmalarim olmuyor olsada hissetmiyorum. Ellimle bakınca topladığını görüyorum. Nisan geldi iki hafta önce. Beklemedeyim. İnşallah bizi daha çok bekletmezler.
Asyadone buiyimi valla kızımı 38 haftalik doğurdum tam bu erkek 38 oldu gelmedi 40 tamamlarsa 5 Ağustos a gelir heralde ama pek okadar durcagini sanmıyorum😃
buiyimi Asyadone ben ilk kızımı 41+5 ’te doğurdum bunu da o vakitlerde bekliyorum bir umut belki 40 ta doğarsa da daha iyi olur bu sıcaklarda 🙈 erkek daha geç olur diyorlar belki geç olur sizin ☺️