EsilaErtugrul Bulutsevdasi benimde son 15. Bugün kasılmalarım çok fazla ayakta duramıyorum resmen alttan çıkıcak sanki. 15 ten daha erken gelicek bence
Asyadone buiyimi valla kızımı 38 haftalik doğurdum tam bu erkek 38 oldu gelmedi 40 tamamlarsa 5 Ağustos a gelir heralde ama pek okadar durcagini sanmıyorum😃
Melisaalagoz neynik doğuma 1 yazıyo normal doğum ne gelen var ne giden 🤣 beyimiz dünya işleriyle ilgilenmiyo
Bulutsevdasi EsilaErtugrul benimkide çok hareketli. Elini alttan çıkaracak gibi. Kasilmalarim olmuyor olsada hissetmiyorum. Ellimle bakınca topladığını görüyorum. Nisan geldi iki hafta önce. Beklemedeyim. İnşallah bizi daha çok bekletmezler.