Lillysmom 1 haftada bir gidiyordum bayram girdi araya oyuzden bayram dönüşü ne randevu verdi 26 sına bende önlem amacli devlet acile gidip nst yaptırdım oradaki doktor durumu anlattı kendi doktorum korkcak bisey yok dedi onun haricinde başka bir doktora da görüşmüştüm bayramdan önce oda korkulacak bisey yok gayet iyi durumdasın dedi . Kanama hiç olmadı çok şükür bende başından beri