serenty_123 bende totalis var plesanta tamamen kapatıyor rahmi.. başta gittiğim doktor o kadar yıprattı ki beni seni ameliyat edemem, kanaman çok olacak, yerinden kalkma sürekli yat vs vs psikolojimi alt üst etmişti.. doktorumu degistirdim düzelme olmadı zorunlu sezaryan olacağım ama en azından doktorum şu zamana kadar moralimi hep yüksek tuttu düzgün bir psikolojiyle doğuma gideceğim herşeye rağmen.. bende 37 haftamdayim bu arada pazartesi sezaryan günü alacağım nasipse.. rabbim kolayliklar versin hepimize inşallah 🙏