Hilkatkaradagli Bebegimibeklerken1 Benim gebelik şekerinden sanırım bir çok şey yasaktı 32+4 haftada 1600 çıktı 1 hafta önce üzüldüm şimdi ne bulduysam yiyorum ama dikkat etmeyince sıvı artıyor iki arada bir deredeyim ins alır haftaya kontrolüm 😶
Miniikanne Sisi ay bızde aynı haftadayız ama o kadar oldugumusmuyuzdur acaba carsamba gıdıcez doktora 37 haftada 2.900 gr ıdık 🥰 olmamıszdır bence demı bıde sey dıcem catı muanesı oldunmu sen acı oluyomu? :)
Sisi Bebegimibeklerken1 evet ama son günler hiç geçmiyor inanın çok zor 😔 vücudum şiş kendmi 200 kilo gibi hissediyorum uykusuzluk ağrılar çok çok zor geçiyor
birtriptanesi Sisi benim de öyle 😢 36+5 haftalık hamileyim hareketlerim kısıtlandı ödemlerim arttı ayağım 37 yken 42 oldu erkek terliği oluyor anca 😩 Ellerim şişlikten ağrıyor karıncalanıyor yemek yapamıyorum resmen
Sisi Bebegimibeklerken1 evet son haftalar öylr maalesef ama yapacak birşey yok sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
Reyyannn Bebegimibeklerken1 bizde 34 haftalik olduk ayak ağrılarım çok fazla sizde de var mi bu şikayet
kubusdiyebiri Gamzemirenver bizim de 1hafta önde çıktı. 29.haftamdayım. Doktorum yumurtlamanın bazen adet dönemine göre değil daha önce gerçekleşebileceğini buyüzden 1hafta önde gözüktüğünü söyledi. Doğumu da bu tarihe göre düşünmeliymişiz ☺️
Susamtanem2 Bebegimibeklerken1 maşallah neler yediniz acaba benim geç döllenme 2 hafta geriden geliyordu 1 haftaya düştü şuan 30 - 31 haftalık gözüküyor 1600 lerde
Gamzemirenver Bebegimibeklerken1 bugün kontole gittim 37+1 iz şuan. Bu sefer de 38+0 çıktı. Anlayamıyorum artık 😁😁
zizi1985 Hilkatkaradagli sormayın ya ben de dıyetteyım kılo almıyorum begek 31 haftalıken 1670 gr dı.Yesen bebekte Allah korusun sıkıntı cıkabılıyor yemesen kılo almıyor cok zor🙁
Ilknur-95 Hilkatkaradagli diyetine devam etmelisin canım gebelik şekerinin bebek için çok büyük tehlikeleri var ex doğum erken doğum.