kubratskya_ Uzun yazıcam ama umarım yararlı olur. Ben günde 1,5 paket sigara 3 kahve içen aşırı keyif düşkünü biriydim. İş yerime bile girer girmez kahvem yapılırdı aç karnına türk kahvem 2 sigaram. Neyse hamile olduğumu öğrendiğimde ilk zamanlar normal içmeye devam ettim tabi aç karnına vs değil. Sonra sigaramı değiştirip 5 adete indirdim. Bi 20 gün sonra neden 5 tane iciyorum yemeklerden sonra iceyim dedim ve günde 3 adete indirdim. Daha sonra neden 3 deyip 1 e. Bi kaç zaman 1 adet içtim. Sonra bi gün uyandım hiç sigara istemedi canım ama kesinlikle şu niyete girmedim yarın sigarayı bırakıcam diye kendimi şartlamadım. Ayrıntılı ultrason falan yapılmıştı artık hareketlerini de net hissediyodum ve sigara içtigimde bebegim uzun süre hareket etmiyodu. Neyse o gün hiç içmedim sonra içmedim falan derken bi baktım 7 gün olmuş sigara icmeyeli ve bi daha elim bile gitmedi.
Sizede tavsiyem yarın sigarayı bırakıyorum diye kendinize bi mecburiyet duygusu yaratmayın diyet gibi işte hani her pazartesi diyete başlarız ama çarşamba biter ya. Bu da o misal. Diyetteyken canım hiç yemediğim şeyleri bile ister benim çünkü beynim tamamen diyet olayına kitlidir. Akışına bırakın,düşünmeyin kendinizi şartlamayın