33 haftalık olcaz. Bende bırakamadım başlarda cok denedim azaltmaya calıstım ama olmadı malesef. Herkes gibi bende doğmamış evladımı düşünüyorum ona bisey olsa kahrolurum, Allah korusun😢 Ama o kadar stresli hayatımız var ki.. Sigara çektigim sıkıntılar yanında daha hafif kalıyo.. çok üzgünüm rabbim yardımcımız olsun☹️☹️