Mrveakkrt Ben sarışın yeşil gözlüyüm , eşim esmer saç ve kas rengi olarak teni buğday. Acaba bebisimiz nasil olucak merak ediyorum. Sağlıcakla gelsinde. Etrafınızdaki gözlemleriniz nasıl
Eski9 Mrveakkrt Eşim esmer ama kapkara değildir nornal esmer ben beyaz tenli sarışın yeşil gözlü ilk kızım eşimin kopyası resmen saçlar simsiyah ve tüy içinde doğdu şimdi 5.5 yaşında ve hala benden tek birşey almamış aynı babası sadece saçları kahverengi oldu tenide babası gibi koyu esmer değil ama esmer teni 20 gün oldu ikinciyi doğurdum buda babası gibi tutturamadik gene 😁😁 ama bu daha beyaz tenli ve saçlar kahve siyah değil belki açılır kirpik kaslar baya açık renk çünkü bakalım hala umudumu yitirmiyorjm zavallı ben 😁😁 doktorlar bile güldü ameliyathanede doğdu gösterdiler anaa dedim gene uyuz babasına çekmiş bu 😁
Merkun Mrveakkrt ben sarışın mavi gözlüyüm eşim esmer kahve gözlü sonuç olarak oğlum sarı ve maviş ve benim kopyam ☺️☺️☺️
Mrveakkrt Eski9 Ay canım insan kendinden birşeyler görmek istiyor değil mi 😁 benim doğuma çok var daha bakalım nasıl bir bebeğimiz olucak😁
Gull_94 depsizoo bı tanıdık var anne baba baya esmer ama normal esmer dedıgımız gıbı degıller ıkı cocuklarıda sapsarı😂buyuk buyuk dedesı sarısınmıs adamın ona cekmısler nasıl gen aktarımı olmussa artık😂💁🏻♀️
Kayraninannnesi Mrveakkrt eşimle ben esmeriz ve herkes bize sizden kapkara birşey çıkar diyordu eşimde öyle düşünüyordu ve 14 günlük Oğluşum sarışın pamuk gibi bembeyaz 🤗 babasıda bebekken öyleymiş ama ilerde belki bizimkide değişir
ysmn_1506 Mrveakkrt bizde aynıyız ben sarısın yeşil göz eşim bugday kara Kaş Kara göz😀 çocugumuzun nasıl olcagunı merak etmeyi bırak yüzünü hiç göremediğimiz için kime benzeyeceğini çok merak ediyorum ama Allah nasip ederse 2 gün sonra öğreneceğiz ❤️😍
Mercimek26 Ben sarışınım ama gözler kahve eşim beyaz ten kara kaş kara göz. Bebeğimiz 42 günlük tam bir sarı civciv 😍
Gull_94 Mrveakkrt ben esmer gıbıyım degıl gıbıyım galıba kumralın koyusu dedıklerı tam bılemıyorum😂esım daha beyaz tenlı saclar sıyah sakallar turuncumsu sarımsı falan ıkımıznde bebeklıgı sarısın 5 yaslarına kadar😂karman corman bıseyız kızımız beyaz tenlı saclar acık kumral ara ara sarılar var oglan daha yenı dogdu sımdılık saclar acık kumral ten bugday gıbı duruyo😂renklı goz ıkımzdede yok o yzıden gozlerı hep aynı kahverengı😂