Hanımlar bende doğurdum şaka gibi ama doğurdum normal doğum istiyordum ama 1 hafta önce karantinamiz bitmişti korona olduk benim bütün kan değerlerim düşmüştü onları dogum öncesi düzeltmeye çalışıyorduk 38+2 de nişanim geldi 4 cm açıkla dolanıyordum ne ağrı ne sancı hiç bişey yok doguramayacağım
heralde dedim.. gecen hafta pazartesi doktor kontrolüne gittim çarşamba yatış yapalım dedi şaşırdım sancim olmazsa ne olacak dedim olur merak etme dedi neyse o gün eve geldim çarşamba doğuma gidecek şekilde evimi temizledim yapacağım şeyleri yaptım hatta akşamında avm gezdim hâlâ çok iyiyim 😅 gece belime ağrı girdi belim hep ağrıyor diye önemsemedim ağrı artıp bıçak saplanır gibi oldu 4 buçuktan 7 buçuğa kadar ağrı çektim düzenli dakika saydım sonra hastaneye gittik ebe doktorumu aramadan açıklığıma baktı ve dogum başlamış dedi nst ye bağladılar lavma yaptılar ben sancı çekiyorum sonra doktorum geldi başladı dogum ben ıkınıyorum bebegin sarı saçları gözüküyor ıkın dediler ama benim o an şekerim tansiyonum düştü sanırım kızlar ben ıkınamadım bebegin çıkacağı an ıkınamadım ya kesi atıldı bebegi vakumla çektiler çok şükür bi sıkıntımız yok normal bi şekilde 1 gün kalıp çıktık hastaneden benden doğum yapacak annelere tavsiye ıkınma nefes egzersizleri yapın nefesinizi ayarlamaya çalışın.. Rabbim sağlıkla hayirla bebeklerinizi kucağınıza almayı nasip etsin🥰💜