Merve171214 zayn Çizgi göremedim canım ama ucu pembe olanlarda direk çıkıo varsa erken gebelik testi al bi dene benimde bu testlerde çıkmadı pembe uçlu olanda anında çıktı adetim 3 gün geçmişti onda bi dene bence
Fatosduzgun55 gamzekubra bin maşallah üzülmeyın hayırla gelsin bebişiniz. Evet zor ama 3 sene sonra kımseye ıhtıyac duymadan arkadas olucaklar oyle dusunun😘💕
gamzekubra Fatosduzgun55 evet çok haklısınız desteğiniz için teşekkür ederim ☺️ Çalışınca çok zor oluyor ondan aslında tedirginim yoksa evlat kadar güzel bişey yok
Cennet-polat zayn t de eğer çizgi varsa silikde olsa hamilelik oluyor ilk 5dakikada çıktıysa sorun yok
Arkzhre zayn benimkide böyleydi şu an 8 haftalık hamileyim 🤍 inşallah sende güzel haberler alırsın ama kesin olarak kan testi sonuc verir tabi ki
zayn Arkzhre İnşaAllah pazartesi vereceğim sabırsızlıkla bekliyorum Rabbim hakkımızda hayırlı olanı nasip etsin inşaAllah💐