Nehir-Poyraz anlıyorum. Ben de ilk gebeliğimde acilde vermiştim ama tomografi istediler gebelik var mı diye sordular, olabilir dediğim için beta hcg baktılar. Gebelikten şüpheleniyorum bakar mısınız dediğimizde kadon doğum acile gönderirler çünkü gebelikle alakalı bir durum yani