Durudefne61 ben verdim 2 gün önce ve bugün. Ama öncesinde giriş yapan görevli doktora sormamı istedi. Ben de tüp bebek hastası olduğumu belirtip 2 seferdir kanımı veriyorum. Ne saçma iş ya durumu riskli olup kan vermek zorunda kalan birsürü kişi var. Bide resmi tatil yani kaç gün. Başka hastaneye gitseniz olmaz mı, sakin hastaneler yapar bence. Benim gittiğim hastane çok sakin hasta bile yok doğru düzgün