Zeynepdogan Semraersoyyyyy canim ben gecen gun sokta gormustum 9 tane 45 tl civariydi a 101 ve bime baktim oralaesa bulamadim sadece sokta var galiba
U-E Ruyasusam bn 1paket depend 1paket hasta bezi aldım hastabezini hastanede kullanacam sezeryan olacagım için depenti giydirmeleri zor olur diye depentide dogumdan sonraki gün kullanacm diger günde pede geçerim
Konul95 Ben normal doğum yaptım, kanamam çok oldu ped yetmedi, çoçuk bezi kullandım)) ilk günler hasta bezi kullandım ama hiççç rahat değildi bana göre, tualete gidince aç kapa zor oldu , şimdi depend aldım onu deniycem doğumdan sonra
Minnakkkk Semraersoyyyyy ilk, iki, gun, depend cok iyi olmustu normal dogum yapmıstım sonrasında bir iki gun ped kullandım naylonumsu yapısı cok canımı yaktı dıkıs oldugu için dogum hanede calısan bir yakınımın tavsiyesi ile gazlı bezin arasına pamuk sardım o sekilde kullandım ve cok cok rahat ettim siddetle tavsiye ederim
Seymatatogluozkin Semraersoyyyyy Normal doğum yaptım dpend olmasaydı napardım düşünmek bile istemiyorum
Gktrkzbn2020 1.5 sene önce normal doğum yaptım depend kadar rahatlık yok. Şimdi de 32 haftalık hamileyim yine depend aldim
Yaseminnna Bende depend aldım sezeryan oldum hasta bezi kullandım ilk iki gün cok kanama oluyo depend tam karnı sarıyo dikişlerin üstüne geliyo rahatsız etti beni sezeryan olacaksa depend tavsiye etmiyorum ben
sedaa_aa Semraersoyyyyy sezarye oldum depend olmada ne yapardım acaba diyorum. İlk iki gün çok yoğun kanamam oldu depent anca yetti diyebilirim. Giyip çıkarması çok kolay çok pratik regl ilken kullandığımız pedler özellikle ilk iki gün yeterli gelmiyor
merveklyc Semraersoyyyyy İlk başta depend kesinlikle kanama fazla olduğu için sızdırmıyor hiç çok rahat bir paket kullandım sonra pede geçtim
Semraersoyyyyy merveklyc depend kullananlar gecelik kullanması gerekir diyenler var bende gecelik almadım pijama kullanicm