Meleekdincc Semraersoyyyyy bende burda bekliym en merak ettiğim konu bende kararsız kaldım depend alıp almamak ta
Alone Semraersoyyyyy iki sezeryan oldum ikisinde de depend kullandım ilk 2 gün kullanılsa yeterli oluyor sonra normal ped e geçmiştim. Hastanede gecelik giydiğim için de giymesi sorun olmamıştı
Hnd43 Semraersoyyyyy Normal doğumdan Sonra Beş gün boyunca de ben depent kullandım Zaten sıcaklardan dolayı elbise giyiyorum tuvalete girdinmide depent yırt at çok kolay oluyor
nikoland Depend için her seferinde komple soyunup giyinmek bana zor geldi 🤷🏻♀️ Tercih meselesi ama normal pedler gayet yeterli geliyor
ayemzeyzey12 nikoland arkadaşa katılıyorum ben sezeryan oldum açıkçası bana zor geldi ve pes yeterli oldu çok rahatsız olursam dye hasta bezi istemiştim gece o kadar
2bebek3gebelik nikoland ay bu benim hiç aklıma gelmemişti aldım 10lu paket ilk bebekte ilk iki gün hasta bezi sonra ped kullandım bunda dedim herkes depend tavsiye ediyor alayım bi bildikleri vardır ama şimdi bunu okuyunca bi pişman olmadım değil😑
Dilaraksknclk İlk gün çok kanama olduğu için depend iyi oluyor 2. Gün normal ped yeterli olmuştu bana. Tabi bünyeden bünyeye değişiyor
zeytinkiz Semraersoyyyyy Dogum yapan arkadaşlarım 1 paket ilk zmanalar için yeterli fazlasına gerek yok sonra normal ped kullanmak daha rahat dediler 1 paket depend almayı düşünüyorum zaten 9-10 tane var içinde.
Bittercikolata Semraersoyyyyy kesinlikle depend👍🏼 normal doğum yaptığım halde ilk iki gün çok kanamam oldu ve dikisimde olduğu için sürekli pedle uğraşmak bence zor. Canının acısıyla mi ugrascan pedle mi. Takıyorsun külot gibi mis
ASL93 Semraersoyyyyy ben ne kadar kanama olacagını bilmedigim için garanti olsun diye depend aldım. Normalde pedde bile sızıntım oluyordu sık degistirmem gerekirdi hep o yüzden.
Zeynepdogan Semraersoyyyyy canim ben gecen gun sokta gormustum 9 tane 45 tl civariydi a 101 ve bime baktim oralaesa bulamadim sadece sokta var galiba
U-E Semraersoyyyyy dogumu yaptıgın gün depent cok rahat oluyor kanama ister istemez fazla oldugu için ped degişimi zor oluyor depenti 2saatte bir degiştiriyorsan pedi saat demeden degiştirmek zorunda kalıyorsun dogumdan 2gün sonra pede geçmek daha iyi bence