Aryahaz Kizlar testim pozitif cikti ama heryer kapali oldugu icin kan veremedim pazartesi vericem bu arada son adet tarihime gore 5 haftalik tam hamileyim ama bulantim yok sadece cok uykuum geliyor gogus hasasiyeti o kadar sizde ne zaman basladi bulanti
Fatmatev Aryahaz 6/7. Haftada başlıyor genelde canım bende 7+3 2 haftadır falan sabahları çok kötüyüm 🙁
Prensesiminyolculugu Aryahaz hayırlı olsun öncelikle ama bulantı herkeste olacak diye birşey yok canım hiç hissetmeyen yaşamayan da var niye böyle bir beklenti içine girdin dua ette hiç olmasin ☺️
Clementinee Aryahaz canım inşallah başlamaz bende öyle diyordum mide bulantım yok şuan 9. Haftama girmek üzereyim ölüyorum bulantıdan ne birşey yiyebiliyorum nede içebiliyorum
Mervekozca Aryahaz yani bulantın olmasını kesinlikle istemezsin benim 6 hafta da bulantılarım başladı suan 15 haftalığım hala devam ediyo resmen çok zor bir durum inşallah yaşamazsın
Aryahaz Prensesiminyolculugu canim onceki hamileligimde cok olmustu bu kez 5 haftalik ama hic olmayinca korktum ya yoksa diye
elisa123 Aryahaz bnde de uyku çok olmuştu bulantım hiç olmadı bulantı olack diye birşey yok 12. Haftadan sonra uyku istediğim de gitti
Nameless-Warrior Bende 4+6 yım. Bende de hala bulantı veya belirti yok genellikle 7. Haftadan sonra başlıyormuş.
Nameless-Warrior Aryahaz sağol canım sende verdin mi ? Pazar günü kese için randevu verdi doktorum ama hiçbir belirti olmadığı için çok tedirginim bir sıkıntı olacak diye 😕
Aryahaz Nameless-Warrior canım bende de hiçbir belirti yok şu an Pazartesi günü kan vereceğim ben aramadım hastane kalmadı Her yer kapalı Pazartesi günü açılacakmış Pazartesi günü sabah kan vereceğim sonuç Eğer ki 3000 üstü çıkarsa direkt ilkesi görmeye giderim doktoruma korkuyorum ama işte belirti yok çünkü