Kuben Esraali Aşağıda taşıyorum sanki bir de tam göbek deliğimin orda toplanıyor sivriliyor bir sorun olsa doktor söylerdi diye düşünüp kendimi rahatlatıyorum 😃 annem de diyor erkek bebek öyle olur kız dolaşır erkek bir noktada durur diyor
Gonul_enes Esraali 31+6 yim baski hissetmiyorum ben ama sanki bebegin basi asagida hickirmasi alttan geliuor, bende pazartesi gidicem ins bakalim ne alemde 😊
Patatesimmm Esraali 33+5 olduk inanılmaz sıcak kıçımdan ter aka aka hastane çantasını hazırladım bi bez kaldı onun dışında her şey tamam😪
Patatesimmm Esraali ben çok araştırdım prima sleepy denildi primaya o kadar para vermek istemiyorum sleepy alıp denicem baktım iyi gelmiyor değiştiririm artık