Birmutluanne2 Arefe
Birmutluanne2 Arefe günü doğum yaptım kendimden pay biçerek söyleyeyim bu arada sezeryan yaptım gecelik kesinlikle gereksiz boşa götürüp getirdim zaten hastanede ameliyat elbisesi veriyorlar gecwlikten farkı yok rahat da, odaya gelince titreme tutuyor (sezeryan olduğum için ben) çorap köy giydiren olur zaten sıcak carsaflara sardılar beni ısındım yarım saate, sonra bir ateş basıyor amanın kesinliklr uzun kol koyma ben kısa kollarimi hep kullandım uzun kollar hep geri geldi, 3 tane almıştım 3u de ter koktu değiştim bol ve kısa kol olsun, alt yedek almıştım ama 1 tek alt kullandım ben yedeğe gerek kaadi kirlenmwdi deepend almıştım bir kutu ama iki tek kullandım 24 saatte aşırı kanama olmuyor sezeryande, alt açma aldırdı hemşire eşime ameliyat sonrası 6-7 saat yatakta altına sadece o serili çıplak kalıyorsun zaten sonra bezlenip giyiniyorsun benden tavsiye sezeryan de kesinlikle ketil al yanına ikisi bir arada kahve bitter cikolata ve kesinlikle kayısı hosafi ya da kompostosu al gaz çıkmadan yemek yok çünkü, göğüs ucu kremi ve kalkan aldım ben iyi ki de almışım ilk gün yara oldum, 10 bebek bezi aldım 9unu kullandım mama muhakkak al hastanede yoksa benim hastane özel ve yoktu ben mama ve biberony çokça kullandim ama başka odadaki sabiler hep aç kaldı gece bağırdılar, emsirdikten sonra mama ver ve iyi bir biberon al sana tavsiyem sezeryanse doğumun sorarsan yardımcı olmaya calisirim